CK ALEXANDRIA: Letní turistická sezóna 2014 byla rekordně úspěšná

Vydáno dne 25. 9. 2014

Letní turistická sezóna 2014 byla rekordně úspěšná. I když na letní dovolenou do některých destinací odlétají ještě poslední turisté, už teď to vyplývá z údajů, které má k dispozici cestovní kancelář ALEXANDRIA.

„Počet našich klientů se zvýšil o více než 10 procent, takže se pohybuje již okolo 70 000,“ uvedl jednatel společnosti Alexandr Pavlov. Tržby CK Alexandria podle jeho odhadu vzrostou dokonce o téměř 20 % a přiblíží se jedné miliardě.

„Letošní rok byl a stále je v některých ohledech velmi obtížný. Politické a ekonomické problémy ovlivňují dění v Evropě i ve zbytku světa, dlouhodobá nestabilita panuje v Egyptě.  Přesto se Češi nenechali o svou letní dovolenou připravit a k moři jich s námi vyrazil rekordní počet,“ říká ředitel marketingu Alexandrie Petr Šatný.

Nárůst tržeb, který předstihl růst počtu prodaných zájezdů, má podle Šatného jednoduché vysvětlení: „Je vidět, že roste především poptávka po dražších a kvalitnějších zájezdech. Téměř celý náš nárůst tvoří zájezdy all inclusive.“

Mezi klienty Alexandrie byly letos nejoblíbenějšími letními destinacemi už tradičně Bulharsko, hned po něm pak Řecko, Turecko a Španělsko (především ostrovy Mallorca a Menorca). Následovaly Itálie, Chorvatsko, Tunisko a Kypr.

„Egypt je bohužel země, která se potýká s dlouhodobými výkyvy zájmu, a počet turistů, kteří  do této destinace směřují, se zatím ani zdaleka nevrací na čísla před začátkem ‚arabského jara‘,“ podotýká Šatný.

S koncem léta zahájila Alexandria přípravu na další sezonu, která pro ni bude jubilejní, 25.

„Bylo to čtvrtstoletí úspěšné, plné neopakovatelných zážitků a spousty radosti, kterou s našimi klienty sdílíme,“ říká Alexandr Pavlov, který jednu z nejúspěšnějších českých cestovních kanceláří zakládal. „Naším cílem i nadále zůstává poskytnout klientům maximální servis, široký výběr a odpovídající kvalitu za co nejlepší cenu,“ dodává.