Chcete se stát tváří reklamy? Kupte si byt

Vydáno dne 10. 3. 2016

Kampaň bytového projektu Čakovický park je postavena na reálných zkušenostech jeho obyvatel

Odpověď na otázku „Proč bydlet v Čakovicích“ přináší kampaň projektu Čakovický park společnosti M&K Development. V tištěných médiích, v prostředí internetu i na venkovních plochách byla spuštěna v říjnu loňského roku, místo plánovaného ukončení před Vánoci 2015 byla prodloužena na další tři měsíce.

Motto kampaně zní „Skuteční lidé, skutečné životy, skutečný domov“. Podle Šárky Kloučkové z obchodního oddělení M&K Development v ničem nepřehání. „Díky dlouhodobě nadstandardním vztahům s klienty vznikl nápad vystavět kampaň právě na nich,“ říká Šárka Kloučková.

Obchodní oddělení vytipovalo a kontaktovalo celkem čtyři obyvatele bytů v projektu Čakovický park, kde bylo za uplynulých 5 let dokončeno a předáno téměř 300 bytových jednotek a nebytových prostor v osmi objektech.

Každý z obyvatel prezentuje některý z benefitů, který Čakovický park nabízí a který byl významný při rozhodování o koupi bytu. „Tváří projektu se tak stala mladá maminka s dítětem, která oceňuje klid a mateřskou školu přímo v místě, veselá paní učitelka, která miluje zvířata a svoji zahrádku, mladík se svým psem, který oceňuje přilehlý park a okolní přírodu, a sportovec milující zejména jízdu na kole a cyklostezky,“ upřesňuje Kloučková.

Tým složený z grafika, fotografa a vedený koordinátorem vytvořil kreativní koncept na základě zadání klienta a připravil vizuály celé kampaně. Internetovou část kampaně má na starost společnost cognito.cz.

„Snímky protagonistů kampaně vznikaly v ateliéru, při focení exteriérů projektu Čakovický park jsme využili dron,“ přibližuje Jiří Macek, koordinátor externího tvůrčího týmu.

Cílovou skupinou kampaně jsou lidé aktivně hledající bydlení, nebo uvažující o změně toho dosavadního. Jde jak o rodiny s malými dětmi nebo páry, tak o jednotlivce hledající své vlastní bydlení. „Podle našich statistik kupují singles celou polovinu nově dokončovaných bytů,“ zdůrazňuje Šárka Kloučková. Další skupinu klientů tvoří podle ní lidé, kteří hledají kvalitní investiční příležitost do nemovitosti.