Home

Zadržení holicí strojek Pošta ceo košík.cz chrastítko Přiblížení Císař

Komentář: Jak jsme v Košík.cz eliminovali panikáře a spekulanty s  koronavirem - Forbes
Komentář: Jak jsme v Košík.cz eliminovali panikáře a spekulanty s koronavirem - Forbes

Ivan Utěšil - CEO Košík.cz - Košík.cz | LinkedIn
Ivan Utěšil - CEO Košík.cz - Košík.cz | LinkedIn

Šéf Košíku Tomáš Jeřábek: Bylo by hloupé stavět druhý Rohlík, chceme být  obchod pro všechny - CzechCrunch
Šéf Košíku Tomáš Jeřábek: Bylo by hloupé stavět druhý Rohlík, chceme být obchod pro všechny - CzechCrunch

Košík.cz zjišťuje, které z domácností jsou v karanténě - mistoprodeje.cz
Košík.cz zjišťuje, které z domácností jsou v karanténě - mistoprodeje.cz

Košík.cz has created 15,000 digital twins of stored items, simplifies  logistics and saves emissions
Košík.cz has created 15,000 digital twins of stored items, simplifies logistics and saves emissions

Na začátku jsme byli naivní pionýři, říká CEO Košíku Jakub Šulta
Na začátku jsme byli naivní pionýři, říká CEO Košíku Jakub Šulta

I online obchody s potravinami mohou mít vlastní pivo. Košík.cz oslaví  Velikonoce Koledníkem : Marketing journal
I online obchody s potravinami mohou mít vlastní pivo. Košík.cz oslaví Velikonoce Koledníkem : Marketing journal

Enormní zájem zákazníků uspíšil připravované projekty - Retail News
Enormní zájem zákazníků uspíšil připravované projekty - Retail News

ELITE KIT CEO košík lesklý černý/bílý + láhev JET černá/šedá, 350 ml -  Cyklobella.cz
ELITE KIT CEO košík lesklý černý/bílý + láhev JET černá/šedá, 350 ml - Cyklobella.cz

Šéf Košíku Tomáš Jeřábek: Bylo by hloupé stavět druhý Rohlík, chceme být  obchod pro všechny - CzechCrunch
Šéf Košíku Tomáš Jeřábek: Bylo by hloupé stavět druhý Rohlík, chceme být obchod pro všechny - CzechCrunch

Tomáš Jeřábek, CEO, Košík.cz: Největší přidanou hodnotou značky je  autenticita | Zboží&Prodej – zprávy z retailu
Tomáš Jeřábek, CEO, Košík.cz: Největší přidanou hodnotou značky je autenticita | Zboží&Prodej – zprávy z retailu

Košík.cz se vrací na Moravu. Nikdo ale neví, v jaké finanční kondici -  CzechCrunch
Košík.cz se vrací na Moravu. Nikdo ale neví, v jaké finanční kondici - CzechCrunch

Košík.cz mění cenu za dopravu, bude dynamická - Lupa.cz
Košík.cz mění cenu za dopravu, bude dynamická - Lupa.cz

Jakub Šulta, CEO, Košík.cz: Bez kvalitního týmu žádný projekt neuspěje -  Zboží a Prodej – zprávy z retailu
Jakub Šulta, CEO, Košík.cz: Bez kvalitního týmu žádný projekt neuspěje - Zboží a Prodej – zprávy z retailu

Online supermarket Košík.cz skončí s prodejem klecových vajec nejpozději do  dvou let - CzechCrunch
Online supermarket Košík.cz skončí s prodejem klecových vajec nejpozději do dvou let - CzechCrunch

Tomáš Jeřábek, CEO, Košík.cz: Největší přidanou hodnotou značky je  autenticita | Zboží&Prodej – zprávy z retailu
Tomáš Jeřábek, CEO, Košík.cz: Největší přidanou hodnotou značky je autenticita | Zboží&Prodej – zprávy z retailu

Šéf Košíku Tomáš Jeřábek: Bylo by hloupé stavět druhý Rohlík, chceme být  obchod pro všechny - CzechCrunch
Šéf Košíku Tomáš Jeřábek: Bylo by hloupé stavět druhý Rohlík, chceme být obchod pro všechny - CzechCrunch

Tomas Jerabek email address & phone number | Košík.cz CEO contact  information - RocketReach
Tomas Jerabek email address & phone number | Košík.cz CEO contact information - RocketReach

Tomas Jerabek email address & phone number | Košík.cz CEO contact  information - RocketReach
Tomas Jerabek email address & phone number | Košík.cz CEO contact information - RocketReach

Košík se po čtyřech letech vrátil na Moravu, nově startuje v Ostravě,  Havířově a Frýdku-Místku. Zdarma doveze i menší nákupy | Hospodářské noviny  (HN.cz)
Košík se po čtyřech letech vrátil na Moravu, nově startuje v Ostravě, Havířově a Frýdku-Místku. Zdarma doveze i menší nákupy | Hospodářské noviny (HN.cz)

Markéta Moreno řídí marketing a komunikaci Košík.cz | MediaGuru
Markéta Moreno řídí marketing a komunikaci Košík.cz | MediaGuru

Zájem o Košík.cz a Rohlík.cz se zvýšil několikanásobně | MediaGuru
Zájem o Košík.cz a Rohlík.cz se zvýšil několikanásobně | MediaGuru

Na začátku jsme byli naivní pionýři, říká CEO Košíku Jakub Šulta
Na začátku jsme byli naivní pionýři, říká CEO Košíku Jakub Šulta

Ryor míří exkluzivně na Košík.cz, zájem o nákup kosmetiky on-line roste.  Supermarket oznámil také zrychlení dodávky zboží | Hospodářské noviny (HN.cz )
Ryor míří exkluzivně na Košík.cz, zájem o nákup kosmetiky on-line roste. Supermarket oznámil také zrychlení dodávky zboží | Hospodářské noviny (HN.cz )

Košík.cz jde s novým šéfem do krajů. Primárně chce růst, zisk je prý  druhořadý | Hospodářské noviny (HN.cz)
Košík.cz jde s novým šéfem do krajů. Primárně chce růst, zisk je prý druhořadý | Hospodářské noviny (HN.cz)

Tomáš Jeřábek, CEO, Košík.cz: Největší přidanou hodnotou značky je  autenticita | Zboží&Prodej – zprávy z retailu
Tomáš Jeřábek, CEO, Košík.cz: Největší přidanou hodnotou značky je autenticita | Zboží&Prodej – zprávy z retailu

Košík.cz jde s novým šéfem do krajů. Primárně chce růst, zisk je prý  druhořadý | Hospodářské noviny (HN.cz)
Košík.cz jde s novým šéfem do krajů. Primárně chce růst, zisk je prý druhořadý | Hospodářské noviny (HN.cz)